Tehdy začínal v činohře, ale postupem času si ho získaly také muzikály, především díky tomu, že během studia na uměleckém gymnáziu Pavla Křížkovského byl zpěv povinnou součástí oboru herectví.
Hudba se nakonec stala jedním z jeho největších koníčků – a nejen to. Už ve třinácti letech vydal své první album s názvem Krůček po krůčku, o dva roky později následovala deska Sám. Právě hudební tvorba mu podle jeho slov pomohla projevit emoce, které se na jeviště nebo před kameru vždy nevejdou.
V Ulici z vedlejší role mezi hlavní antagonisty
Přestože se objevil i v jiných projektech – například v Kriminálce Anděl, seriálu Limity nebo v Se* O’Clock – celorepublikovou známost mu přinesla až Ulice. Postava Martina Koldy měla přitom původně spíše doplňkovou funkci. Jenže scénáristé mu dali více prostoru a Komínek ho po herecké stránce uchopil natolik výrazně, že z „nenápadného kluka“ se stal jeden z největších seriálových záporáků současnosti.
Kolda si prošel těžkou osobní zkušeností – stal se obětí dívky, která ho využila, manipulovala a nakonec odkopla. To zformovalo jeho nenávist k ženám, kterou v něm dále podporuje youtuber Kádr. Ten mu do hlavy postupně vkládá mizogynní názory, které Kolda začíná považovat za „životní pravdu“.
Není divu, že diváci na sociálních sítích dávají Komínkově postavě pořádně zabrat. Mnozí komentují, že Kolda je „nesnesitelný“, „toxický“ či „nebezpečný“. Přesto – nebo možná právě proto – je to role, která osmnáctiletému herci otevřela dveře do úplně jiné úrovně popularity.







