V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Linda Rybová promluvila o svých vztahových problémech s Davidem Prachařem. Máme krizi…
- Ilona Chakova výrazně zhubla! Připravuje se na letní koncertní sérii „Tornero“. Prozradila, jak toho dosáhla!
- Ve věku 53 let zemřela americká herečka Shannen Dohertyová, známá jako Brenda z legendárního seriálu Beverly Hills 90210
- V Ulici zavládl smutek! Jaroslava Obermaierová (78) natočila poslední záběry s kolegou Arnoštem Goldflamem (77)