Šok pro zákazníky Lidlu: Revoluční změna v prodejnách Lidlu. Po příchodu do obchodu zůstanete zaskočeni

74524
Sdílejte

V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.

Kam dál?

Tři týdny v Chorvatsku pryč? Ekonom tvrdí, že pomoc Ukrajině bere Čechům dovolenou!

Matka odmítla dítě s Downovým syndromem. Otec ho neopustil a sdílí, jaký je pro něj požehnáním

Adam Choma REPREZENTANT přiznal boj s rakovinou: „Cítím, že umírám,“ říká florbalová hvězda

Volba prezidenta 2028: Pavel drtí konkurenci! Kdo mu může ještě konkurovat?

Utajená pravda o Vladimíru Dlouhém (†52)! Arabela odhalila existenci tajných dvojčat

Další články