V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Čistky Ivany Gottové: Vdova škrtla Helenu Vondráčkovou z filmu Karel a…Pomsta zpěvačce !
- Vdovec Štefan Margita odhalil pikantnosti z intimního života: Šokující slova o…..
- Štefan Margita daroval nemocnici přístroj v hodnotě jednoho milionu korun na památku své zesnulé manželky Hany Zagorové!
- Další problém Bendiga. Nehoda má dobru. Auto prý nebylo pojištěné …