V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Karel Gott má NOVÝ emotivní singl: Poslední nahrávka, kterou nazpíval !
- Nebojácný Petr Pavel jako akční hrdina: Nejdříve sjíždění divoké řeky, teď tajný seskok padákem
- 33 let od smrti Tomáše Holého: JEDINÉ FOTO s milovanou Luckou Bílou… Za 3 měsíce zemřel!
- Hokejistovi († 23) začalo být na tréninku špatně: O pár minut ZEMŘEL!