V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Smutná zpráva pro fanoušky : Jiřina Bohdalová ohlásila definitivní konec !
- Předpovědi Baby Vangy se pro rok 2024 naplnily už po 4 měsících. Jedna z předpovědí Nostradama se má stát za pár dnů
- Důchodci jsou nenasytní. Myslí jen na sebe a mladí mají dřít bídu s nouzí
- Jaký je současný život Ivy a Mariana Melišových po Výměně manželek. Věkový rozdíl 27 let není znát, rodina se rozrůstá