V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Pomsta za syna ? Gregorová ponížila Kuchařovou tak, že….
- Anna Slováčková reagovala na slova Novotného o před jejím koncem. Chystalo se trestní oznámení.
- Zemřel Bill Cobbs, slavný „Bodyguard“ herec! Už je bylo 90 let! Na plátně pracoval 48 let!
- Slovenská policie prosí o pomoc. Čtyřletý Tomášek je už pět dní nezvěstný