V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- První slova maminky Heleny Zeťové o úmrtí své dcery : Pohřeb je nejistý, říká zdrceně
- TRAGÉDIE! Zemřela hvězda ze známé pohádky Pyšná princezna.
- Tragédie z nemocnice: Žena, která s dětmi čelně narazila do nákladního vozu, podlehla zraněním
- Velké překvapení připravila pro své fanoušky herečka Veronika Žilková (62). Změnila jsem si jméno!