V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Odejít do důchodu v 55 a dožít se 80 let, nebo pracovat do 65 a zemřít v 67 letech!
- Simona Krainová TOTO řekla o vesničankách. Spoustu fanoušků tak poštvala proti sobě
- SMUTNÁ ZPRÁVA! Zemřel známý herec ze seriálu Ulice.
- Nejlepší lháři, které těžko odhalíte se narodili v těchto znameních: Komu nemůžete důvěřovat?