V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Na pohřbu Aničky Slováčkové se objevil nečekaný host: Petr Pavel dorazil s kyticí
- VELKÉ NEŠTĚSTÍ : Žena s malým dítětem v náručí si stoupla přímo před projíždějící vlak, neměly šanci přežít
- Vedení Fakultní nemocnice Bulovka svolalo tiskovou konferenci : Pochybili dva zaměstnanci! Co s nimi bude? A omluva od ředitele
- VELKÉ NEŠTĚSTÍ NA DÁLNICI : Převrátil se autobus plný dětí! Nehoda si vyžádala oběti