Je nepravděpodobné, že by vám nový kožich za 20 let vyhovoval, že? Uveďte tedy termín. Stačí být kreativní. Každý samozřejmě chce, aby se jeho milovaná touha splnila za jeden den. A ještě lépe – za jednu noc, abyste vůbec nečekali, prostě jděte spát a ráno si na stříbrném podnose vezměte vše, co jste vymysleli. Bylo by však lepší opustit vesmírný manévrovací prostor, například objednat si „splněný sen“ za měsíc nebo dokonce dříve.
„Od zítřka na mě můj šéf nenajde chybu“ – jak se vám líbí toto znění? Data jsou uvedena, je to psáno, jako když říkáte fait accompli, co se děje? Zde je právě tato částice „ne“! Vesmír to bude ignorovat – a dostanete to, co jste rozhodně nechtěli: ještě více sbírání nitů. Takže píšeme všechno pozitivním způsobem: nemusíte „onemocnět“, potřebujete „být zdraví“ atd.
Emoce a detaily. Při popisu vašeho přání nelitujte barev, pokud chcete, aby se splnilo. Nestačí to uvést, musíte to také podrobně představit a hlavní podrobností je, jak se cítíte při získávání toho, co chcete.
Neomezujte vesmír. Pokud plánujete například byt, samozřejmě stojí za to zdůraznit, že by měl být třípokojový. Ale! Kdo ví, možná je pro vás vhodnější třípodlažní chata? Takže při formulování vaší objednávky pro Vesmír nechte prostor pro kreativitu: toto nebo něco většího a lepšího se v mém životě objeví harmonicky.
Vaše touha by neměla nést zlo a negativitu. A nemělo by to nikomu ublížit, včetně vás. Například příjem velkého množství peněz: může to být výhra v loterii a pojištění zlomené nohy nebo havarovaného auta. A aby byla touha naplněna co nejlepším způsobem, musí být zakončena takzvaným „amuletem“: „například pro společné dobro“, nebo takto: „může přinést štěstí mně i ostatním “
Pokračování na další straně