Instagram jako výnosná reklamní plocha Agátin instagramový účet již dávno neslouží pouze jako osobní prostor pro sdílení zážitků s fanoušky. Proměnil se v lukrativní reklamní médium, kde se střídají placené spolupráce se známými značkami. Odhady hovoří o měsíčním výdělku mezi 400 a 500 tisíci korunami, ale vzhledem k jejímu konstantně rostoucímu počtu followerů se možná jedná o podhodnocené číslo.HeroHero: Drbárna, která vynesla balík Velkým hitem se stal placený stream „Drbárna“, který Agáta provozuje se svou kamarádkou Ornellou Koktovou na platformě HeroHero. Za měsíční předplatné 6 eur získává přístup více než 4600 zvědavých diváků, převážně žen. Po odečtení provize pro HeroHero zůstává děvčatům úctyhodných 630 tisíc korun měsíčně. A jelikož je Agáta hlavním tahounem tohoto projektu, spekuluje se, že z této sumy inkasuje královský podíl 60-70%, tedy něco mezi 377 a 440 tisíci.Rodinný podnik s bratrem K dalším příjmům patří společný pořad s bratrem Vincentem, který vychází v jednom nejmenovaném periodiku. I když nejde o tak tučné sousto jako v případě „Drbárny“, i tak si Agáta tímto počinem vydělá slušných pár desítek tisíc navíc.
Kam dál?
- Matka odmítla dítě s Downovým syndromem. Otec ho neopustil a sdílí, jaký je pro něj požehnáním
- Velmi SMUTNÁ zpráva: Zemřel oblíbený český moderátor !
- Lucie Šafářová poprvé promluvila, jaký má vztah s Lucií Vondráčkovou : ,,Ne ve všem jsme našly společnou řeč“
- Ve věku 59 let zemřela Simona Postlerová. Herečku našli v bytě bez známek života